2011. augusztus 13., szombat



A tegnapi fűzéstanfolyam anyaga az Aurora medál.Már első látásra nagyon tetszett első tervem az volt hogy türkisz kékben csinálom,de nem volt olyan gyöngy úgyhogy megláttam ezt a fuksziana lila gyöngyöt és beleszerettem.Viki segített a szín össze állításban.S mivel találtam egy pont ilyen színű swaris bedugós fülbevalót azt gyorsan meg is vettem hozzá.A Viktória gyűrűm is passzol ehhez a medálhoz,és majd egy karkötőt is csinálok hozzá!Orsinak köszönöm az újabb okítást,s a lányoknak a tegnapi jó hangulatú tanfolyamot!Ja és a medál kétoldalas!
Minta:Orsina

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett! Én is most fűztem ilyet, csak még finomításra szorul :)

    VálaszTörlés
  2. Szuper jó medál és a színe nekem is nagyon bejön!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép és a színe fantasztikus!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett, jók a színei is!!!

    VálaszTörlés
  5. Csodás lett, nagyon szívesen! A tanfolyamon pedig ismét sírtunk a röhögéstől! :D

    VálaszTörlés