2011. augusztus 8., hétfő


Orsi Viktória mintája alapján készült gyűrű.Kétszer fűztem át tanfolyamon ugyanis annyit dumáltam Orsinak közben hogy egy gyönggyel kevesebbet tettem bele Orsival ketten kínoztuk hogy beleférjen a rivoli bele is raktuk amikor csináltam a gyűrűpántot akkor jöttem rá mi volt a baj!De akkor még úgy gondoltam így marad persze amikor hazaértem ill másnap mégis átfűztem,hogy nagyobb legyen!
Tanfolyamról hazafelé bőrig áztam a Fórumnál elkapott a vihar de mivel utálom a meleget olyan szuper volt sétálni hazafelé a szakadó esőben végre nem volt melegem!

2 megjegyzés:

  1. Csodás lett! :)))
    Bőrig meg sajnos miattam áztál, mert olyan aranyos voltál, hogy megvártad velem a buszt, köszönöm!!!!
    És örülök, hogy nem lettél beteg!

    VálaszTörlés
  2. Köszi!Nem sajnos Orsi én élveztem az esőt,és szívesen máskor is!
    Ennyitől meg nem leszek beteg.

    VálaszTörlés