2011. augusztus 25., csütörtök


Kőbányais karkötő

Ez akarkötő már készül vagy két hónapja ha nem régebben.Egyik ismerősöm meglátta a lányom Heinekes kupakját és azt kérte neki csináljak kőbányaisat de karkötőbe.Kérdeztem mégis milyen karkötőre gondoltál?Erre az volt a válasz,hogy alkotói szabadság.Amikor kész lett a befoglalás Katám szerint ez túl lányos,mert olyan csipkés nem lesz jó.Megmutattam Zolinak ő egyből mondta kell,csak nem tud karkötő méretet adni mert megy Hegyaljára.Nem értettem miért is olyan nehéz megmérni a csuklóját.Aztán a karkötő várt mert dolgoztam,a minap kértem Zolitól újra a méretet és akkor derült ki,hogy voltaképpen az egyik barátjának szánja aki lány de valami fortéllyal sikerült megszereznie a méretet és így ma betudtam fejezni.remélem tetszeni fog nekik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése