2022. október 31., hétfő

Rivolis nyaklánc

 Eredetileg fülbevaló volt, ami nagyon tetszett de soha nem hordtam. Aztán ahogy elkezdődött a swari tragédia elkezdtem bontani a swariért a fülit. Most úgy döntöttem akkor átalakítom nyakláncnak. A benne lévő biconok már az új preciosa biconok, szépek ezek is...de lehet hogy ez már valami mánia , de én látom a különbséget. 

Ez lehet olyan mint egyszer volt egy sztori amit az egyik falun élő cimbi mesélt:

Ült az öreg a kocsmában iszogatott épp fellépett egy zenekar, az öreg bólogatott is rá serényen majd megkérdezték tőle hogy tetszett e neki a produkció?

A válasz:- Jól nyomja, jól nyomja DE nem úgy mint az öreg Judas !!!


Valahogy én is ezt gondolom a preciosa biconról, de mivel ez van ezt használjuk.

Gyöngyök innen: Monper Gyöngybolt 

#miyuki#preciosa




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése