2022. október 2., vasárnap

Antonella medál és Palmira Bracelet

 Végre ezen a hétvégén megtáltosodtam , ami a gyöngyfűzést illeti.Köszönhető ez Gyöngyös barátnőimnek és még Turos Ildinek és Berki Beának.

Gyöngyös barátnőimnek azért mert folyamatosan beszélünk a mit is fűzzünk témáról és ezt nézd azt nézd...Turos Ildi meg Berki Bea a héten folyamatosan tolta a szemem elé a szebbnél szebb alkotásokat,így  újra megéreztem a gyöngyszerelem ízét :) Ildi és Bea mintáihoz van is összekészítve néhány gyöngycsomagom amikhez nem nyúltam mostanában,de mivel szett mániás vagyok és van több medálkám amihez nincs karim úgy döntöttem próbálom lecsökkenteni az összekészített csomagokat oly módon hogy fűzöm meg a karikat a medálokhoz.Medált én is szívesebben fűzök mint általában mindenki ezért van néhány ami kari nélkül árválkodik a dobozomban. A Bea és Ildi mintáihoz összekészített csomagocskáknak még várniuk kell kicsit. Ezen a hétvégén sikerült is 2 medált és egy karkötőt szettesítenem :) Itt a medálom várta már kb egy éve a párját.

Míg az uram, csőrögét süt gyorsan megcsinálom a posztokat mert ha készen lesz már nem tudok ide figyelni :)

Elsőnek mutatom a Nela Kábelovás szettemet :) 

Antonella medál és Palmira Bracelet : Nela Kábelová

Gyöngyök innen: Monper Gyöngybolt és Berki Bea




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése