2020. április 2., csütörtök

Indespiral

Az egyik csoportban tette fel valamelyik lány hogy nagyon drágán látott egy ilyen megfűzött szettet valahol külföldön egy piacon.Nem hagyott nyugodni hogy milyen technika lehet ez mert akkor  ott a csopiban igazából senki nem tudta.Igazából peyot technika.Viszont én tudtam hogy én már ezt láttam valahol valamikor és szerintem nekem ez a minta megvan.Na neki is fogtam nyomozni meg is találtam itthon kinyomtatva fekete-fehérben egy réges régi mintát amit persze már nem lehet megtalálni a neten mert vagy megszűnt a blog vagy az a adatvédelmi szabályozás miatt képtelenség dolgokat megtalálni, vagy a minta gazdája letiltotta  ki tudja? ... Lényeg a lényeg hogy milyen supi hogy féltve őrzöm a 15-18 éve lementegetett vagy kinyomtatott akár csak minta részleteket is...Mondjuk fűzni annyira nem volt jó kicsit unalmas ,így csak egy karkötőt hoztam létre belőle. Köszönet a farkaskákért amit pár éve Mézesmamától szereztem :)

Minta: Aleta Ford Baker
Gyöngyök innen: https://www.gyongyom.hu/










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése