2020. április 7., kedd

Eye on the prize bracelet

Múlt hétvégén Palásti Andi fűzte meg e karit mindjárt két példányban és így mikor megláttam éreztem most már nem halogathatom tovább meg kell fűznöm végre nekem is.Miután Andi megnyugtatott hogy a 8/o kásával is szépen ki fog jönni nem kell a 9/o bele is fogtam.Eddig azézt jegeltem e karkötő elkészítését mert én sehol nem találtam magyar országon 9/o kását illetve találtam csak azok nem voltak szépek.Végre elkészült szerettem fűzni és szerintem lesz még más színben is. Sokat kutattam már hogy nézegessem vajon hányan milyen színekben fűzték meg de sajnos nem sok képet találtam ezért most lefotóztam több irányból hátha akarja valaki vizslatni mint én :)

Minta: Csilla Csirmaz Beadwork 2012.02/03
Inspiráció: Palásti Andrea
Gyöngyök innen: https://www.gyongyom.hu/




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése