2018. augusztus 26., vasárnap

Handle with extra Care és Csodakocka ismét

A képről fűzés esete amikor nem tudod a gyöngyméreteket csak hasra ütve neki fogsz mert láttad a képet illetve képeket a Pinteresten. Elsőnek egy Sabine Lippertéhez hasonló tüskés karkötőt képét találtam meg ami a The Gentle Beander blogjához (https://thegentlebeader.blogspot.com/2017/02/) vezetett.Itt aztán kisilabizáltam hogy eredetileg ez egy Sabine Lippert karkötő amit meg is kerestem eredeti formájában de mivel chatonom nem volt itthon és nekem anélkül is tetszett így bele is fogtam a megfűzésébe.Na persze nem álltak szépen simán a gyöngyök nyilván nem jó méretű gyöngyöket használtam.Csodálkoztam is hogy, az említett blogban talált kari mégiscsak szépen áll persze ezek után lefordítottam az oldalt és akkor olvastam a nagyjábóli fordításban hogy neki se passzolt a dolog, de mivel már az alapot megfűztem és így is tetszett úgy döntöttem folytatom a saját fejem után és a lötyögő gyöngyöket meg támogatom. Szerencsére volt még itthon 6-os réz színű csiszim amit eredetileg teljesen másnak szántam és mivel nem tudtam ahhoz a mintához mennyi kell lekaptam még egy csomagot a boltban hogy tutira elég legyen, amit nagyon jól tettem mert ide meg pont kellett.Így aztán A Sabine karija más formát kapott és ebben a formában mindkét oldala hordható.A kapcsot kénytelen voltam lánc hosszabítóval megoldani mert ha úgy teszem föl hogy a tűskék a csuklóm felé álljanak (így nekem jobban tetszik) akkor hosszabbra kell hagyni a karkötőt ha viszont úgy hogy a kitámasztó csiszik látszódjanak akkor szűkebbre kell venni.Így aztán született egy tüskés karim ami kicsit más mint az eredeti és kicsit más mint a másolt, amit az említett blogban találtam de ilyen legalább nem lesz másnak ha csak valaki neki nem fog az én képemről fűzni...

A karkötő pont megy a most megalkotott Csodakockám színeihez így egyből szett lett belőlük.
Minta: Csodakocka Laura McCube
Inspirácio:Orsina
Minta: Handl with extra Care: Sabine Lippert
Inspirácio: The Gentle Beander

  







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése