2018. augusztus 12., vasárnap

Checkerboard Cuff

Rendesen megdolgoztatott ez a karkötő.Elsőnek is vettem hozzá szalmát némi fenntartással mert ugye köztudott hogy a szalma vágja a damilt.Megkérdeztem egy két lányt azt mondták a toho megbízható.Így vettel lila szalmát.Ezek után jött a gyöngyboltba gyönyörű yellow színű swari golyó,mikor megláttam tudtam hogy ez lesz a kariban főleg hogy 4-es cseh golyóban is volt ez a szín.Már csak a kásák kiválasztása maradt.Elsőre vettem egy gyönyörű lila matt tohót jó sokat hogy tutira elég legyen és hozzá egy érdekes hibrid kását.Persze mondanom se kell hogy a toho nem működött, dagadt volt hozzá, nem állt szépen.Na akkor Vikit kértem meg hogy segítsen össze is szedtünk egy színkombót, jó sokáig elvoltunk vele, de mikor felfűztem nem tetszett.Az első kikötéseim közé tartozott hogy zöld színt nem szeretnék bele!!! Végül vagy 5-ször bontottam az elejét aztán sikerült kiszedegetnem a kásáim közül az utolsó megmaradt színkombót ami persze zöld! De ezzel mutatott a legjobban és nagyon tetszik.Annyit módosítottam a fűzésnél hogy a 15/o kásákat már nem fűztem bele mert így tetszett ezzel a két sor 11-essel így nem takarja ki a swari golyó felét.
Minta: Evelína Palmontová
Inspiráció: Szőnyiné Judit

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése