2016. augusztus 21., vasárnap

La Jocélia és Mad Rings

A Jocéliát már nagyon régen szerettem volna megfűzni de sajna nem volt hozzá fél fa golyóm.Aztán a gyöngyös barátnémtól kaptam :) így gondoltam a Pillangószárny karihoz megfűzöm.De amikor készen lett és a kezemhez próbálgattam rájöttem hogy ez nekem nagyon nagy mármint nagyon kiáll a kezemen és így nem tudom hordani.A munkahelyen hozzácsapnám véletlenül valamihez a swarik azonnal törnének és ugyanígy koncerten is.Így úg döntöttem inkább medál lesz belőle és inkább csinálok egy gyűrűt ami szintén hatalmas de lapos így lett a  a Mad Rings alap ötlelű gyűrű a szett utolsó tagja amit ezzel a delicával fűztem.Szerettem a Jocéliát fűzni és van is még félgolyóm úgyhogy biztosan fűzök még :)
Minta: La Jocélia : Rubis 63
Mad Rings alapötlet: Hetaher Collin
Köszönet : Daróczi Zsuzsinak a fél fa golyóért :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése