2016. augusztus 7., vasárnap

Butterflies galore

Elkészült! Egy hónapja kezdtem el ezt a csodát persze közben volt Rockmaraton. lakás felújítás, s persze meló.Végre készen van.Igaz egy jó nagy kapcsot kapott mert ha azt akartam volna hogy jól körbe érje a csuklómat kellett volna mindkét oldalra még egy egy sziromsor de nem tudtam magam rávenni még 8 sziromka elkészítésére és összedolgozására.Na meg persze swari teklám se volt több most itthon meg aztán alig vártam hogy készen legyen.Anno mikor Orsi fűzte ezt a karit mikor még tőle tanultam akkor azt mondtam na én ezt soha az életben nem fogom megfűzni, de úgy látszik mára megértem rá! Persze ő is egy szett része mert a Chandelier fülihez és a Kalli medálomhoz csináltam.Ide rakom azokat a fotókat is hogy egyben megcsodálhassátok őket!





Minta:Butterflies Galore: Susan Mandel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése