2015. szeptember 8., kedd

Silver Star És Csillagkapu

A karkötő nagyon megtetszett Vikin és úgy értékeltem hogy ezek nem az én színeim de mivel roppantul tetszik megfűzöm.Mikor kész lett akkor úgy éreztem kellene neki egy medál így nekiültem fűzögetni és ez a Csillagkapu lett belőle!Mikor megmutattam fő kritikusomnak Dúl Sineámnak azt mondta szép!Akkor kérdeztem tőle szerinte leszedjem e a legalsó háromszög gyöngy sor nem sok ez így!Erre azt mondta anyu! le ne szedd már nekem pont az tetszik benne hogy olyan mint a Csillagkapu elfordító ajtónyitója!!!! Na innen kapta a nevét mivel ez így elég hosszú maradtunk a Csillagkapunál s ezennel újra nézem a sorozatot úgy döntöttem! :) S majd valami láncot kreálok hozzá!
Minta Silver Star: Nicole Starman
           Csillagkapu: saját ötlet


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése