2022. július 24., vasárnap

My Little Kitty

 Elkészült a július havi amigurumim.Sok cicát végignéztem de csak ez tetszett a legjobban. Keveseltem a szürke fonalamat így feketét kevertem hozzá, így utólag jobb lett volna a ha a fejét horgolom szürkére.Ki is toltam magammal mert mikor összevarrtam a fejet a testtel akkor jöttem rá hogy a biztonsági szemeket elfelejtettem betenni, így kénytelen voltam szemet horgolni és hímezni neki.Így nem tetszik annyira mert nem tudtam neki szempillát csinálni és kevésbé bájos , na de a következő cicánál már tuti nem felejtem el.

Minta: MyKrissieDolls

Fonalak: Gombolyda guru 7555,7386,

               Lana Gatto Milo  8691

               Catania 406

               Camilla 8038

Fonalak nagy része innen: https://www.gombolyda.hu/webshop




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése