2022. július 4., hétfő

Hóvirág bogyókkal

 Sikerült több hónap alatt elkészíteni egy medált bogyókkal nyakláncnak. Olyan lassan készült mint a Luca széke talán még soha nem fűztem egy ékszert ilyen sokáig.Lényeg hogy létrejött és azt hiszem még nem kell erőltetnem még nem az igazi gyöngyözős kedvem. Bár már egy kariba is belefogtam bár a harmadik elem se igazán tetszik így este már el is ment a kedvem tőle, de lehet az a baj hogy keveslem a meglévő gyöngyöt hozzá utána kell majd néznem van e még ez a színkódú delica a gyöngyboltban.

Esőre szentül eltökéltem hogy hat szirmos lesz a virág, de ez a lelkesedés sajna menet közben elhagyott így végül maradtam a 4 sziromnál.

Nagyon szeretem Orsinak ezt a mintáját már sok színben megfűztem ez is nagyon tetszik...Azt hiszem ez is olyan mint a P.mobil dalban az a mondat : "A régi zene még mindig szól! Sokáig éljen a Rock N Roll"!

Minta: Orsina

Gyöngyök innen: https://www.gyongyom.hu/




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése