2024. szeptember 24., kedd

Marine ruha kicsit másképp


 Elkészült a Marine ruhám,csipke nélkül.Majdnem 2 gombóc Rosegardenből.Pontosan nem tudom meghatározni mennyi fonal ment bele mert az első gombolyagból kitekertem a fehéret, a nagyon rózsaszín és a második gombócból a rózsaszín és rózsaszínes lila szálakat, és maradt még néhány méter a sötétlilából a végén mert ,nem mertem több sort kötni vele hiszen olyan 900 szem volt már a tűn és féltem, hogy, nem marad elég a leláncoláshoz.Ugyanúgy csináltam ahogy a blúzt XXL méretre 115cm mellbőségre 3,5 tűvel.Az oldalánál a karcsúsítást itt is kihagytam, helyette a hónaljnál 2 mintaegységnek megfelelő szemet szedtem fel, így leegyszerűsítve folytatva a ruhát.

Minta: Marine ruha Drops Desing

Itt: https://www.garnstudio.com/pattern.php?id=7879&cid=22

Fonal: YarnArt Rosegarden 312 és 321

Innen: https://www.gombolyda.hu/webshop


                                


                                                                                          




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése