2024. április 26., péntek

Séta a parton

 


Végre elkészült.Kétszer kötöttem meg, mert az első nem sikerült.Nem tudtam még jól a ranglán szaporítást ,így az első blúzom ferde lett.Valószínüleg nem is figyeltem rendesen a szaporításokra,így jár az aki nosza beleugrik elegendő tudás nélkül :) Azóta megtanultam más darabokon és már átlátom rendesen.A blúz alján kévő mintát kihagytam mert, nekem mivel gombóc vagyok sokat kellett szaporítani és szaporítás utáni rész kisebb mint a többieknek. Nem használtam fel az egész gombolyagot hozzá a türkisz megmaradt, 3,5 tűvel kötöttem.Szerintem majd a horgolt verziót is megcsinálom valamikor :)

Minta: Harmath Évi Desing

Itt: https://www.ravelry.com/patterns/library/seta-a-parton?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTAAAR3K4YJIS-1gVF1Ck9X5JOrnKFMS87yPuarOA-HDRfnerZQP0gyil4bkeXY_aem_AZnE_0XjMJyL5q8cDrPQORoRVpb-OJxaPhebMYyH4yGKvVMN2qTn7NLXhjhOLDVfZFYtKDGwQW5epROeGBVYO0wv

Fonal: Yarnart Rosegarden 310

Innen: https://www.gombolyda.hu/


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése