2023. augusztus 11., péntek

Türkiz kutyus

 Ismét sikerült a két legyet egy csapásra.Evaguruminál a Türkiz kutyust kell augusztusban horgolni, a Van időm amigurumizni csopiban prdig vagy nagyon kicsi 2 cm-nél kissebb vagy nagyon nagy 40 cm-nél nagyobb figurát kell előállítani.Azt, hogy nagyot fogok azt egyből tudtam mert a kicsiket nem szeretem csinálni.Egyből volt vagy 5 tervem de sajnos rá kellett jönnöm, hogy az egy hónap alatt nem lesz kész és akkor még a kutyust is meg kell horgolni.Na meg persze nem ártana haladni az elkezdett 3 kötött darabbal és a peyot gyöngy karival is. S a többi még csak terv...Nem szeretem a zseniliát mert nagyon vakarózok tőle, de azt gondoltam hogy mivel az itthon lévő zsenilia fonalak színekben is passzoltak csinálok egy kutyust tengerész színekben.Így elhasználtam a maradék fonalakat is.Ezzel eljutottam odáig ,hogy már nem utáltam horgolni a zseniliát szépen átláttam, de sajna még mindig vakaródzok tőle :(  A kutyus 58 cm állva.

Minta: Evagurumi 1

Itt: https://felkereva.com/termek/turkiz-kutya-horgolasi-minta-pdf/?fbclid=IwAR3F5KQ3et7eQsueWnWRpIlAisVVqo5kVjt2T5coLXisdjzxEyawxFCrX8E

Fonalak: Himalaya Dolphin Baby 80 301,80 351, 80 341, 80 344, 80 318,

Innen: https://www.gombolyda.hu/







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése