2023. január 29., vasárnap

Poncsó

 Novemberben a lányom eltörte a kezét akkor találtam ki , hogy horgolok neki egy poncsót. Persze azt hittem egy hétvége alatt meghorgolom, de Ági a fonalboltban felvilágosított hogy most 2000m fonalat viszek haza kizárt hogy az kész legyen egy hétvége alatt. Azért az esélytelenek nyugalmával nekifogtam felszedtem 150 láncszemet és elkezdtem horgolni körbe. A nyakát végül kötöttem mert rájöttem hogy a kötés puhább eredményt ad. Mintája nincs, menet közben alakitgattam. Igaz a lányom keze meg is gyógyult mire elkészült , de tetszik neki ez a lényeg. Persze ha közben nem horgolok kötök más dolgokat biztos hamarabb elkészülök, de egyfolytában nem bírtam csinálni.

Fonal: Himalaya Everyday Worsted 70 630

Innen: https://www.gombolyda.hu/



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése