2022. augusztus 14., vasárnap

Rocker Maci Wacken fesztiválon fagyizik

 Az augusztusi kihívás a nyár volt.Nem örültem neki mert mint köztudott utálom a nyarat.Hirtelen semmi más nem is jutott eszembe, majd leültem mint Micimackó gondol,gondol, gondol...Elsőnek is a Maci jutott eszembe hiszen ő tutira nyári állat hiszen a telet végigalussza egy barlangban.(Ezt szívesen átvenném tőle csak én a nyarat aludnám át,na de gondolom az én földi pályafutásom alatt, még nem érjük el ezt a fejlettségi szintet...:) 

Következő kérdés mi is az amit szeretek a nyárban az a kevés, elsőnek is a kovászos uborka, de nem akartam kovi ubit horgolni.Majd a fagyi azt szeretem, így kiválasztottam egy kicsi mackót hogy ezt majd én hipp-hopp meghorgolom és már kész is...Hát persze menet közben eszembe jutott hogy , mivel a fesztiválokat is szeretem mármint éjszaka amikor normális a hőmérséklet és nincs nap,így hát legyen a maci motoros vagy rocker.Mivel lusta voltam motort horgolni így maradtam a rocker macinál,a ruházatához való alkatrészek vannak itthon.Ezzel így kész is voltam múlt hét vasárnap szépen hátradőltem a fotelkámba amikor eszembe jutott megmérni a mackót mert bevillant hogy az is ott volt hogy 15 cm kell legyen a figura.Hát persze hogy az én kis rocker macim csak 14 cm.

Na akkor, mivel is tudnám nagyobbá tenni a macimat? Üljön egy fa alatt!Egy hétig keresgéltem olyan fa mintákat ami egyszerű de igazából ami tetszett és egyszerű csak fotót találtam..Akkor ahogy a párom mondaná ütött az ész...és bevillant ha az Evagurumi Mini Yodájának nincs füle meg arca, az már tulajdonképp elmegy fának csak hosszabb szárat és nagyobb gömböt kell rá horgolnom. Nagy erőkkel neki is fogtam, ma reggel kész is lett a fa, a szárába még merevítést is raktam akkor jött a következő probléma , hogy ez így nem áll meg.Így csináltam hozzá egy kis farönköt is, és a fát meg a rönköt összehorgoltam hogy önmagában is megálljon a maci mögött. S akkor már legyen a maci fesztiválon így a monitoromat hívtam segítségül a háttérnek ,így  történt, hogy az én rocker macim fagyit nyal Wackenben egy fa alatt természetesen Amon Amarth koncerten :)


Minták:

Maci:     My KrissieDolls Mini Krissie Bear   

 itt: https://www.etsy.com/listing/876544832/crochetpattern-mini-my-krissie-bear?click_key=4fdea1db161d8a494a2937b437d6e5d7ac6bc6be%3A876544832&click_sum=761a6615&ref=sim_items_sameshopitems-1

Fagyi:      Sweetsofties Tiny Baby Ice Cream

itt: https://www.sweetsofties.com/2019/03/tiny-baby-ice-cream-cone.html

Fa:           Evagurumi Mini baby Yodából indulva

itt: https://www.youtube.com/watch?v=EEBpqp9T8n4&ab_channel=Evagurumi1Felker%C3%89va


Fonalak: Gombolyda Guru: 7145,7140,7070,7676,

Innen: https://www.gombolyda.hu/webshop 

                Catania: 233

Innen: https://www.fonalas.hu/

                 Camilla: 9694 









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése