2020. március 26., csütörtök

Shiva és virágos peyot karkötő

A Shivát ebben a szín összeállításban Mónika kezdte fűzni, ugyan én raktam össze a színt és tetszett is már akkor is de amikor elkezdett összeállni akkor elhatároztam hogy persze nekem is kell egy ilyen.Főleg hogy a rivoli fülbevalóját már réges rég megragasztottam,de nem nagyon tudtam hordani,na de most már ennek a fülbevalónak is lett nyaklánca és karkötője.Persze mire eljutottam odáig hogy elzsákmányoljam hozzá a megfelelő gyöngyöket már csak 2 csg kék delica volt a boltban,de sebaj a karkötőt nem fűztem vastagra így pont kijött a rendelkezésre álló mennyiségből, amúgy is arra jöttem rá hogy nem is szeretem a túl vastag karkötőket mert kényelmetlenek persze vannak kivételes kedvencek :)

Minta:
Shiva: Laura Graham
Peyot virágos karkötő: KathysDesingsLLC
Gyöngyök innen: https://www.gyongyom.hu/




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése