2019. december 13., péntek

Swaris bőrös kari Eternoval

Sokat gondolkodtam milyen legyen a karkötő az Eternohoz a medált már szeptemberben megfűztem de nem akartam belefogni egy peyotos karkötőbe valami gyorsabbat akartam.Végül ezt a bőrös karit csináltam hozzá mert ez aránylag hamar elkészült.Néztem pár oktató anyagot a kari elkészítéséhez mit a kolleganőm ajánlott.Sok helyen kifeszítik a bőrt szembefűzéssel fűzik két oldalról. Én ezt kicsit leegyszerűsítettem dobtam egy görcsöt a kari végére befogtam az ujjam közé és egy tűvel de dupla cérnával kétszeresen átmenve minden gyöngyön haladtam végig.Persze vagy 2-3 m cérnát le kell vágni hozzá mert nem hiszem hogy ezt lehetne toldani.
Minta:
Eterno Ellad2
Swaris Bőrös karkötő : Littomericzky Judit
Gyöngyök innen: https://www.gyongyom.hu/



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése