2019. július 21., vasárnap

SpaceStation és Agave Cuff

A SpaceStation egy régi bakancslistás terv még azokból az időkből mikor még csak bámultam ezeket a remek peyot alakzatokat és el se tudtam képzelni hogyan is lehet ilyen szépeket alkotni.De már akkor megfogadtam , hogy mindhalálig fűzök és amit tudok magamba szívok és megtanulok.Eljött az idő, hogy ezt is megfűzhettem , amiért köszönet Szilunak hogy elérhetővé tette a mintát.Nagyon szeretem a peyotot főleg ha formákat kell belőlük létrehozni. olyan jó ahogy alakulgat fűzés közben.Ehhez a mintához már rég össze volt készítve a gyöngy s amikor megláttam a Az Agave Cuffot a gyöngyös újságban (Beadwork 2019.06.-07.) azonnal tudtam hogy Szilu fantasztikus Űrállomásának ő lesz a párja.

Minta: SpaceStation: Szilu
            Agave Cuff: Wendy Ellsworth
Gyöngyök Innen: https://www.gyongyom.hu/



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése