2019. június 16., vasárnap

Pierced Arrows Bracelet és Royal Flower

Eljött az idő, hogy a narancssárgát is használjam.A medált ebben a szín összeállításban Berki Beánál láttam, s mivel beleégett a retinámban  persze hogy nekem is kellett egy.Most készült el hozzá a karkötő kombinálva a virággal A karkötőt elsőnek Házi Bernadett fotóján láttam meg és beleszerettem s persze aztán találtam még pár fotót a pinteresten és begyűjtöttem őket.Elsőnek csak minta nélkülit akartam hogy, átlássam a készítését.Nagyon szerettem fűzni valószínűleg mintásat is fogok készíteni.A karkötőhöz készült medálon kicsit variálnom kellett mert nem volt elég piros swarim de mindenképp szerettem volna ha ami van azt bele tudom fűzni,ezért kicsit átalakult.
Minta:
Royal Flower: Ellad2
Pierced Arrows Bracelet : Kim Van Antwerp

Inspiráció: Berki Bea és Házi Bernadett

Színösszeállítás: Berki Bea

Gyöngyök Innen: https://www.gyongyom.hu/


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése