2019. április 29., hétfő

Rubina romantikus gyöngyhurkával

Két hete jöttem rá hogy az olajzöld Rubinámnak nincs karkötője.Elsőnek persze a Rubina karit akartam megfűzni hozzá de sajna ez nem sikerült mert az olajzöld 6 mm golyó már nem volt a boltban és itthon se találtam belőle egy darabot se.Az más kérdés hogy tegnap rábukkantam néhányra jól elbújt előlem de úgyis kevés lett volna. Így aztán nézelődtem a gyöngyboltban melyik gyöngynek van olyan vagy hasonló színe.Nagy örömömre 4 mm golyót találtam ami ugyan az s innen nyilván való volt hogy egy romantikus hurka lesz belőle.Mivel se bőröm se selyemfonalam nem volt itthon semmi hasonló színű így 3 szál viaszolt szálra dobtam fel a medált amire még fűztem két kis hurka darabot díszítésnek.

Rubina medál minta:Keka
Romantikus hurka minta: Szilu


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése