2019. március 11., hétfő

Blooming Bead szettesítve

A bogyó fűzése közben már tudtam , hogy karkötőt is fogok fűzni ehhez a bogyóhoz.Egy vasárnap reggelen neki is ugrottam mint bolond a budiajtónak mert azt képzeltem ha szorgalmasan fűzöm estig legalább a fele meglesz.A bogyót úgy fűztem a szirmok első sorát elsőnek ráfűztem az alapra mer úgy könnyebbnek gondoltam a gyöngyök közé bújást amikor már meglesz majdnem az összes szirom.Na elkezdtem a kari alapját megfűzni de mivel az egyszínű peyot nagyon unalmas az a remek ötlet jutott eszembe, hogy úgy fűzöm hogy a szirmok első sorát is ráfűzöm még menet közben így kicsit érdekesebb a dolog.Persze azon a vasárnapon nem értem a végére de esténkét ha sokat nem is csak öt sort mindig fűztem.Eljött az idő mikor készen lett az alapom az első sorokkal rátettem a kapcsot és boldogan fogtam bele a szirmok fűzésébe,  abban a reményben hogy ez már nem olyan hosszú idő.Na négy szirom után rájöttem hogy nem jó a terv ugyanis túl közel estek a szirmok és az alapszín nem látszott csak a szélére fűzött arany.Akkor esett le hogy persze a bogyónál azért másabb mert ott az alapot körbe meghajlítjuk és széjjel húzódnak a szirmok. Láttam ez így nem jó olló...Na a következő vasárnap fele arra ment rá hogy az egészet szétbontsam és ráadásul firelinel fűztem amit mint tudjátok nagyon nehéz bontani.Volt hogy ollóval vágtam a delicát mert nem fértem be a delicák közé...Majd kezdtem újra, de itt már az alap megfűzése után fogtam neki a szirmoknak ,hogy lássam mennyi helyet kell kihagyni közöttük.Az eredeti terven annyit változtattam, hogy a szirmok kétfelé hajlanak a karkötő közepétől.Ja persze azt mondanom se kell hogy menet közben sikerült kitörnöm néhány delicát de szerencsére mindet be tudtam pótolni!

Bloomig Bead Minta: Sand Fibers
Margaréta bogyó minta: Keka



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése