2018. február 25., vasárnap

A rejtélyes karkötő Prága vagy Kimberly ????

A mai napom fő  múve ez a karkötő a lányomnak készült szülinapjára csupán 2 hetet késtem vele de lényeg hogy elkészült.Ennek a karkötőnek az alkotóját már keresgéltem de tulajdonképp senki nem tud semmit.Mindenki mond valamit de tulajdonképp senki nem mondd semmit.Lényeg én már megfűztem egyszer magamnak a karkötőt, s most a lányom kérte szülinapjára és kiválasztotta a színeket hozzá.Hát gyönyörű lett...
Végül is kutatásaim során arra jutottam hogy elsőnek azt mondták a kari neve Prága de senki nem tudja az alkotót.A Pintesesten kering 2 kép a karkötőről mindkettő gyönyörű ezeket Bee Jang fűzte : nagy nehezen megtaláltam itt: https://www.flickr.com/photos/14141338@N05/8094323874/in/photostream/ majd látom ám hogy ő megjelöl egy minta készítőt amit szintén nagy nehezen megtaláltam itt:  https://www.craftsy.com/jewelry/patterns/kimberly-bracelet/161635
miután a Prágai eredetre nem találtam semmit maradok annál amit sikerült előbányásznom tehát
Kimberly Bracelet Minta: Monomint azaz James Farrand

Ja és azért idecsempészem az én karimat is imádom! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése