2017. augusztus 11., péntek

Zinga és Zita története

Pár napja posztoltam hogy megfűztem a Tóth Nóri Zingáját.Sokat küszködtem a drágával mert ugye valamelyik dárdám éles volt és elvágta a szálat.Egészen pontosan az 1. fűzéskor már elvágta a legelején de azt gondoltam én vagyok a hibás mert Nóri jelezte hogy 18-as damillal fogjunk neki de nekem csak 16-osom volt itthon.Lebontottam...Nagy levegő újrakezd..A 2. fűzésekor az utolsó lépésben kirobbant a dárda na ekkor kerültem abba az állapotba mikor majdnem elsírtam magam és megmutattam a lányoknak a fészen....kaptam egy kis biztatást ittam egy pálinkát és nekifogtam újra...3. elsőnek lebontottam a 2. verziót de vigyáztam hogy elkapjam a grabancát a annak 2 dárdának amielyiknél elpattant a szál ők mentek a kukába...majd újra nekifogtam de előbb azt hittem az elején a kásás díszítésnél húztam fel a szirmokat az enyém nem olyan lett hanem a szirmocskák kicsit felfele álltak be is mutattam a lányoknak Nóri írta hogy neki is volt olyan ami csak 4.jére sikerült...persze másnap munka így aludni kell de ugye hiába fekszel le 9-kor ha a rohadt meleg miatt nem tudsz aludni éjfélig...Fűzni nem kelsz fel mert bízol abban hátha öszejön ez az alvás hiszen 4-kor kelni kéne...na mit csinál ilyenkor a gyöngyöslány..agyal...és persze reggel már tudtam hogy ezt a Zingát újra szétszedem de szerncse hogy nem ugottam neki melegébe mihelyst volt egy kis időm hanem később finoman így nem kellett teljesen lebontani és itt rájöttem hogy a hátsó díszítésnél rontottam el valamit jobban összehúztam a gyöngyöket mert amikor azt lebontottam a szirmocskák szépen kiterültek így aztán innen kellett újrafűzni. Aztán jött a következő éjszaka 2-3 agyalással töltött ideje amikor úgy döntöttem hogy miután hiába kerestem a neten egy jó kis szirmos karit nem találtam olyat ami tetszett volna tehát mit kell tennem kitalálni egyet...
Így született meg Zita...
Persze az eredeti álmatlan órákban elképzelt kari nem ez volt de az úgy nem jött össze és persze lebontottam ...De megszületett a végleges verzió.
Úgy gondoltam mivel sokan meg fűztétek de nem nagyon láttam hogy karkötőt fűztetek volna hozzá és mivel nekem betegségem hogy szett legyen, de legalább legyen a medálhoz kari is mert ugye még bedugós fülit találok is hozzá a szekrényben de ilyen szín összeállítású karit még nem fűztem és mivel itt a dárda a mérvadó..stb hát megcsináltam nektek a mintáját .Fogadjátok szeretettel!
Zinga medál : Nóra Tóth
Zita karkötő Keka







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése