2017. április 14., péntek

Himalaya szett

A Tri -Lateralhoz akartam egy karkötőt fűzni amiben van 6-os swari golyó.Valami gyorsra gondoltam.Na ilyenkor szoktunk egy olyan mintát találni amivel 2 napig elvagyunk.Most is ez történt.Nagyon tetszett ez a karkötő de 3 elemet megfűztem hááát nem jól.Elszámoltam a sorokat és végül csiszivel nem is annyira tetszett.Így persze Tibit  feláldoztam ő ment a gyöngyboltba golyókért és addig sikerült rájönnöm hogy amit eddig fűztem nem is hasonlít a mintára.Na de sebaj félretettem amikor tádám fény gyúlt a fejemben és akkor láttam hogy ha ezt a három elemet szépen összedolgozom és egy nagy cseppet hozzáfűzök egy szép medálom lesz.Így készült a medál bár a csepp egy kicsit félre húz de hogy nem bontom le az tuti!
Minta: Glenda Auno és Liisa Turunen




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése