2017. március 22., szerda

Crisscrossed és Tri-Lateral

Egy régi bakancslistás terv volt ez a crisscrossed kari csak várnom kellett míg összegyűjtöm hozzá a gyöngyöt.Végül olyan jól sikerült a 3 mm swari vásárlás hogy  még vettem egy 40 db -ot és a másodikra is elég lett.A fehér teklásban a teklák is swarowskik viszon a lila golyósban már csak a cseh golyókat használtam de az a lila nekem nagyon nagyon tetszik.Megszenvedtem velük hszen két szálas fűzéssel készül.Na de rosszban a jó esete a második vége felé már egész jól ment bal kézzel fűzni :)
A lila kariból maradt ki pár golyó és Tri -Lateralt néztem ki hozzá medálnak.Volt itthon egy Mézesmamától származó szép lila szitakötős kablosonom persze... azt nem számoltam bele hogy az vastagabb mint a rivoli és mivel jóóóóó szorosan fűztem természetesen nem fért bele a szitakötő :( . Na akkor került a kezembe a 24.-es Lunasoft ami ahogy ilyenkor lenni szokott a színével is jól feldobta a medált.Itt már csak az vot bajos hogy nem eseik e ki elöl a befoglalásból így kicsit módosítottam az elején.
Minta:
Crisscrossed Crystals: Nancy Sebestyén
Tri-Lateral:Sabina Lippert






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése