2016. október 5., szerda

Delux medál Polli karival és Fanni fülivel

Mivel a DeLux medál a szívem csücske lett rég terveztem hogy még fűzök egyet.Ennek most jött el az ideje.A rivolit már rég megvettem akkor azt gondoltam majd zöld swarikat fog kapni de ez a swari annyira magával ragadott hogy őt kellett hozzá tennem voltak kétségeim hogy vajjon fognak e egymáshoz passzolni de nekem nagyon tetszik.S mivel ilyen színkombóban semmin sincs természetesen kellett hozzá fülbevaló és karkötő.Itthon lévő gyöngyökből próbáltam összehozni őket.A fülbevaló az nagyon tetszik ami a Fanni nevet kapta  a karkötőhöt pedig a Polli kakötőm alapján csináltam ezt azt változtatva rajta.Ez kicsit világos lett de egyenlőre marad aztán majd látjuk hogy később esetleg szét szedem-e?
DeLux  medál: Domján Diana
Fanni füli és Polli kari Keka



2 megjegyzés: