2016. szeptember 1., csütörtök

Pompás kúpvirág horgolt láncon és egy horgolt kari

Rég elkezdtem horgolni ezt a sárga láncot a Kúpvirágomhoz.Elsőnek vettem sötétkék Preciosa kását hogy majd a sárgával kombinálva csíkos horgolást gyártok hozzá.Volt itthon valami török horgolófonalam gondoltam ez jó lesz hozzá mert az Ancor elfogyott.Mondanom se kell jól megszívtam a fonallal is meg a kásával is.A kása sokkal kisebb mint a 11/O ami önmagában még nem lett volna akkora baj mert így kiemelkedett a a sárga belőle de a fonal...majdnem gutaütést kaptam szöszösödött nagyon rossz volt horgolni főleg a kicsi kásával.Így aztán mivel kínlódtam vele befejeztem gondoltam karinak jó lesz ha a dárdásat nem akarom felvenni a nyaklánchoz mondjuk egy koncerten mert a dárda marha könnyen törik.Annyira nem vagyok elragadtatva a tőle de le nem bontom.A fonalat meg azonnal megíveltem a kukába! De Preciosát se veszek többet az tuti hiába menne a színe az ékszerhez mert roppant egyenetlen is majdnem olyan mint a kínai kása.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése