2016. április 30., szombat

Pompás kúpvirág és pompás dárdás karkötő

Sajnos most szomorú vagyok! A karkötőt később fűztem mint a medált és mikor fotóztam leesett a földre a kari és mikor felemeltem majdnem sírva fakadtam ugyanis kettő dárdagyöngy eltört. :(

Ezzel a ékszerrel megtört a jég!Nem szeretem a sárgát!A gyöngyboltban viszont megláttam ezt a sárga rivolit és kiszúrtam hogy van hozzá bedugós sárga rivoli füli is,és sárga 3 mm swari ,na meg ezeket a szép kék pöttyös dárdákat.És akkor jött az ötlet hogy nekem ez kell és összefűzöm a sárgát feketével erre Adri leszólt az emeletről, hogy Kati inkább kékkel nézem a dárdákat a kezembe és akkor össze is állt a szín már csak némi swari,golyó és kása kellett a dologhoz. Így bezsákmányltam mindent és alig vártam hogy fűzhessem.Sajna mivel a karkötőm megjárta a hadak útját ha befejezem a blogolást már kezdek is neki hogy átfűzzem némi változtatás lesz benne!

Minta: Saját






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése