2016. február 4., csütörtök

Auróra medál spirállal és bogyókkal a Prága karkötőhöz

Még meleg. Ez a nyakláncot úgy raktam össze hogy nem is gondoltam ki előre. A spirált eredetileg a Búgócsiga bogyómnak szántam de aztán rájöttem hogy a Prága karihoz jobban passzolna ha fűznék hozzá egy medált úgy hogy a Prágában lévő 8-as golyszlikhoz keresek mintát.így eszembe jutott Orsina Aurórája. Mikor mindkettő megvolt...(a spirált kétszer tettem félre mert untam fűzni ) mármint a spirál és a medál akkor döntöttem úgy hogy a bogyónak majd horgolok egy láncot de ezek a Prágát illetik így már csak pár bogyóra volt szükségem amiket ma meg is fűztem. A bogyókhoz ihletet talán a Tudorok filmsorozat adott amit most kezdtem el nézni talán 6-odjára. Csinéltam pár fotót ahogyan készen lettek az elemek azokat s felrakom! :)
Minta Auróra fánk: Orsina

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése