2015. augusztus 2., vasárnap

Csavart háromszög szettben bogyóhaddal

Miután kitaláltam ezt a hosszúkás (Daisy) bogyót gondoltam kellenne ebből ékszert is csinálni ám! Így meglett a karkötő! De mivel ezek a színek nem igazán az én színeim kellett nyaklánc és fülbevaló is mert semmit nem tudok hozzá felvenni!Így aztán gondoltam megcsinálom újra a csavart háromszöget de sikeresen elrontottam mert nagyon hamar kész akartam lenni így csak egy csavarás van benne.Úgy döntöttem így marad!Na akkor csinálok hozzá zsenilia hurkát és gondoltam hosszú láncnak csinálom mert Darócsi Zsuzsi hosszú nyakláncai arra inspiráltak hogy nekem is legyen pár ilyen! Így kellett még hozzá valami úgyhogy megfűztem Quimeras összes bogyóját! A Cyrene az Astra és a Hera bogyót is!A fülinek már csak egy egyszerű spirált csináltam mert bevallom már kicsit untam ezt a nyakláncot csinálni!
Minta: háromszög Lilija http://gyongyos.blog.hu/2012/12/08/csavart_gyongyharomszog_medal_minta
Bogyók : ( Cyrene,Astra, Hera )Quimeras de náyades http://quimerasblog.com/
                   Daisy : saját minta

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése