2014. március 19., szerda

Ferde horgolt koponyás nyaklánc

Végre kész! Kb egy hónapja kezdtem bele és  végre elkészült! A történet a következő Orsi már kb egy éve megtanította nekem a ferdehorgolást de egy 10 cm-es darabig jutottam amit végül földhöz vágtam mérgemben ugyanis elszakadt a horgolócérna!Na akkor szentül megfogadtam hogy soha többet elég ha tudom a sima gyöngyhorgolást!Azán jó egy hónappal ezelőtt Simon Feri felrakott a facere egy nyakláncot ami koponyás volt ferdehorgolt és ráadásul 15/o gyöngyből készült.Addig nézegettem és kérdezgettem a Ferit hogy mit hogyan kell hogy úgy döntöttem nekifutok.Először csináltam egy  8 szemes 5 cm-es darabot hogy egyáltalán emlékszem e a technikára .Ment.Akkor felbuzdultam és felszedtem egy koponya mintáját abból a nyakláncból amit Feri csinált a horgolás ment is de valószínüleg lehagytam szemeket menet közben így a kopi álla volt az egyik oldalon és a folytatás átkerült a másik oldalra! :( Na akkor úgy döntöttem túl nagy falat ez nekem így kerestem egy egyszerűbb koponyás mintát!Az elején elég lassan ment de mire a 12 koponyát meghorgoltam végre átlátom a dolgot! A kapocsmegoldással problémáim akadtak így úgy oldottam /Kedvesem segítségével/ meg hogy fűztem bele egy madzagot és így hátul állítható a méret így a párom is és én is tudjuk hordani! :)
Köszönöm az oktatást: Orsinának!
az inspirációt és segítséget : Simon Ferencnek!
a türelmet és a segítséget a Kedvesemnek!
Minta : Biserok:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése