2013. július 8., hétfő

Megint koponyás! :)

A Kedvesem tesókája ácsingózott egy koponyás nyaklánc után amibe bele kellett tennek az ezüst toll medálját,persze elsőnek azt mondta olyan kell neki mint Tibinek hát ugye ugyanolyat nem szívesen csinálok de úgy gondoltam mivel más lesz a toll rajta már nem ugyanolyan.Aztán kiderült hogy már nincs fehér koponya csak piros!Elvittem hozzá a koponyákat de azért dobtam de pár kisebb fekete koponyácskát is.És jó volt a megérzés mert a fekete jobban tetszett neki és kiderült hogy végül is ő rövidebbre szeretné a nyakláncot na meg a bőrön rajta legyen így nekifogtunk kitalálni egy teljesen új variációt!Ja és ezt helyszínen kellett megcsinálni mert a tollat nem volt hajlandó kivenni a nyakából csak annyi időre amíg megcsinálom a nyakláncot úgyhogy péntek este felé nekiültem náluk a pagodában és ketten összeötleteltük és megcsináltam!Csenge a kislánya is "segített" nekünk legalábbis szóval tartott minket,és mikor kész lett az apukája nyaklánca akkor közölte hogy én vagyok CSingi-lingi a barkácstündér! :) :) :)



S hogy én se legyek koponyás nyaklánc nélkül magamnak is összehajítottam egyet egy hirtelen ötlettől vezérelve!

1 megjegyzés: