2012. szeptember 24., hétfő

Tüskegyöngyös karkötő és memóriadrótos nyaklánc

Az új szerelem a tüskegyöngy!Mikor először megláttam akkor tudtam hogy ezt a gyöngyformát nekem találták ki! :) S miután mostanában a matt gyöngyök vonzzanak,nem is lehetett az első beszerzésem csak matt fekete.Persze mikor még maradt háromszáz forintom akkor még gyorsan vettem 6 fehéret is de az még várat magára!Mivel a nyakpántokat nem bírom elviselni a nyakamon jött az ötlet hogy akkor memóriadrótra rakom,mert az volt a cél hogy kifelé álljon a nyakamtól olyan metálosan! :)  \m/  Nem volt egyszerű de sikerült a rögzítés,mármint hogy ne flittyenjen lefelé a memóriadróton.Ja és itt megemlítem még a superduót is azzal van a nyakláncon lévő tüske befoglalva!
A karkötőt inspirálta Mézesmama a Réka medállal és Orsina a Talizmán medállal!Köszönöm! :)
A fülbevaló is készül azt csak simán befoglaltam és elvittem Vikinek ragasztani szerintem jövőhéten azt is megtudom mutatni a gyűrűvel együtt amit e bejegyzés után azonnal fűzni kezdek! :)
Karkötőre még van ötletem csak azt nem tudom mikor érek rá megcsinálni!De előbb utóbb biztos!!! :)

4 megjegyzés: