2023. augusztus 16., szerda

Puha Vöröspanda

 Ebben a hónapban már teljesítettem a Van Időm Amigurumizni csoport kihívását, de később elém került ez cuki vöröspanda.Aztán a Domján-Práda Szilvi hirdette a mintát, hogy ebben a hónapban  akciós, még jó, hogy megnéztem a mintáimat, mert én ezt már régebben megvettem.Aztán kidobta a fb , hogy Állatkertek éjszakája lesz , és ott is egy cuki vöröspanda rajzzal hirdettek, ja és néhány napja pedig lehetett szavazni a Debreceni Állatkertben elsőnek született vöröspanda nevére akit végül Mei-nek kereszteltek, ami azt jelenti hogy szépség,szerelem.Ezek után úgy gondoltam , hogy akkor most végre van időm is nekiugrok a Pandának , mert annyiszor elém jött ez cuki kis állatka, hogy egy  jelként tekintettem rá.Arról nem is beszélve hogy, egyik este néztem a Gombolyda webshopban a fonalakat, nem volt az a mustár sem amivel a Szilvi horgolta,már kezdtem magam rávenni elalvás előtt, hogy nem muszály annak olyannak lenni mint az igazi panda és nem muszály olyannak mint a Szilvié, lehet az barack szín is...Másnap este nézem a fb-ot és Erika írta hogy megjött az új szállítmány, és abban már volt ez a vörös színű fonal is.Innen már semmi kétség nem férhetett hozzá, hogy ennek a Pandának létre kell jönnie.Talán ilyen ha együtt állnak a csillagok :) Szeretem , ha ilyen patentül összejönnek a dolgok :)

A panda fejtől a fenekéig 40 cm, a farka végéig pedig 62 cm.

Minta: Sylvee´s Crochet

Itt: https://www.sylveescrochet.hu/

Fonal: Himalaya Dolphin Baby 80 370,80 301,80 311

Innen: https://www.gombolyda.hu/



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése