2018. július 19., csütörtök

Petal virágos karkötő

A karkötőt Turos Ildinél láttam először valamelyik fb csoportban. Pár hete Andi behozta a sajátját a boltba neki is tetszett így képről megfűzte, hogy nézzem meg miért eshetett le a kariról az egyik szirom és neki miért nem úgy állnak a rizók. Rájöttem hogy Andi nagy petallokkal fűzte meg a karkötőt és szerintem nem bírta el a fűzőszál a súlyát a rizok meg csak nem férnek el.Miután nekem is nagyon tetszett ez a kari és íly módom újra rám talált megfűztem én is.A végén megspékeltem egy kis gekkóval mert rájöttem hogy én meg nem jó helyre fűztem be a rizót. Mi után jól odarögzítettem az első virágomat akkor döntöttem úgy , hogy akkor tegyünk bele egy kis gekkót mert én már nem bontom le.A végeredmény nagyon tetszik :)
Minta: Karkötő alap : Szidónia
            Petal virágok: Turos Ildikó
Inspiráció : Turos Ildikó és Soósné Hevesi Andrea





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése